Współpraca marketingowa TikToka i Vamp

TikTok podjął współpracę z Vamp – globalną platformą content i influencer marketingu.

Jak podkreśla Melissa Yang, szefowa ds. wspólprac TikToka, „łączą się z elitarną grupą zaufanych partnerów”. Klienci mają teraz dostęp do dużej bazy danych, co wspiera prowadzenie kampanii: ułatwia proces i maksymalizuje otrzymywane efekty. 

Marki współpracujące z Vamp skorzystają na bardziej zautomatyzowanych wynikach i lepszych pomiarach. Co ważne, za pośrednictwem platformy można też korzystać ze Spark Ads. Będzie można lepiej monitorować wyświetlenia, polubienia i zaangażowanie.

Jeśli chodzi o influencer marketing, dzięki Vamp mamy wszystko w jednym miejscu, co ułatwia zarządzanie pracą, zwłaszcza przy wielu prowadzonych kampaniach. Zaletą wyboru influencera z sieci Vamp jest pewność, że spełnia on standardy TikToka – można ich wyszukiwać na TikTok Marketplace. 

Źródło: https://marketingtechnews.net/news/2022/mar/03/tiktok-adds-vamp-to-the-tiktok-marketing-partner-program/