Nowe reklamy pojazdów dostępne już w USA

Google przedstawia zapowiadany niedawno nowy sposób prezentacji oferty samochodów lokalnym kupującym. Wszystko dzięki nowemu formatowi reklam pojazdów w Google Ads. Od marca 2022 reklamy te są dostępne wyłącznie dla dealerów w USA. Jeżeli się sprawdzą, to niebawem wspomniane rozwiązanie może trafić do Polski. Dzięki nowym reklamom pojazdów reklamodawcy mogą dotrzeć do kupujących samochody z odpowiednimi informacjami i asortymentem.

Czym wyróżnia się nowa reklama?

W momencie, gdy użytkownik szuka samochodów na sprzedaż,  nowy format reklamy wyświetla pojazdy do kupienia w jego pobliżu.

Reklama wyświetla takie informacje jak:

  • lokalizację,
  • markę i model,
  • cenę,
  • przebieg,
  • opcje zakupu,
  • metody dostarczenia pojazdu.

Aby zaistniała możliwość stworzenia tego typu reklam, konieczne jest konto Google Ads połączone z Google Merchant Center oraz stworzony profil firmy w Google. Wymagane są również inteligentne kampanie produktowe

Główną zaletą reklam pojazdów jest to, że dzięki wyświetlaniu większej ilości informacji trafią do nas potencjalni klienci o bardziej sprecyzowanym profilu, co z kolei przekłada się na niższy koszt reklamy. Do plusów Google zalicza również większą ekspozycję obok reklam tekstowych i omnichannel.

Źródło: https://blog.google/products/ads-commerce/introducing-vehicle-ads/