Google przedstawia zapowiadany niedawno nowy sposób prezentacji oferty samochodów lokalnym kupującym. Wszystko dzięki nowemu formatowi reklam pojazdów w Google Ads. Od marca 2022 reklamy te są dostępne wyłącznie dla dealerów w USA. Jeżeli się sprawdzą, to niebawem wspomniane rozwiązanie może trafić do Polski. Dzięki nowym reklamom pojazdów reklamodawcy mogą dotrzeć do kupujących samochody z odpowiednimi informacjami i asortymentem.
Czym wyróżnia się nowa reklama?
W momencie, gdy użytkownik szuka samochodów na sprzedaż, nowy format reklamy wyświetla pojazdy do kupienia w jego pobliżu.
Reklama wyświetla takie informacje jak:
- lokalizację,
- markę i model,
- cenę,
- przebieg,
- opcje zakupu,
- metody dostarczenia pojazdu.
Aby zaistniała możliwość stworzenia tego typu reklam, konieczne jest konto Google Ads połączone z Google Merchant Center oraz stworzony profil firmy w Google. Wymagane są również inteligentne kampanie produktowe.
Główną zaletą reklam pojazdów jest to, że dzięki wyświetlaniu większej ilości informacji trafią do nas potencjalni klienci o bardziej sprecyzowanym profilu, co z kolei przekłada się na niższy koszt reklamy. Do plusów Google zalicza również większą ekspozycję obok reklam tekstowych i omnichannel.
Źródło: https://blog.google/products/ads-commerce/introducing-vehicle-ads/