TikTok pracuje nad lepszą monetyzacją

TikTok Pulse: przybliżanie marek do społeczności i rozrywki

Pomimo astronomicznego tempa rozwoju Tik Toka i jego coraz większej popularności, monetyzacja na tej platformie nie wypada dobrze na tle konkurencji.

TikTok Pulse to program, który umożliwi reklamodawcom umieszczanie reklam obok najpopularniejszych treści w aplikacji, a także zapewni twórcom nową ścieżkę podziału przychodów bez konieczności samodzielnego organizowania oddzielnych umów z marką.

Swoją decyzje Tik Tok wyjaśnia następujaco; “Marketerzy szukają dziś możliwości, aby być na bieżąco z istotnymi wydarzeniami kulturalnymi. TikTok Pulse umieszcza marki w samym sercu społeczności TikTok i obok trendowych treści, które napędzają rozmowy i działania.”

Źródło: https://newsroom.tiktok.com/en-us/tiktok-pulse-is-bringing-brands-closer-to-community-and-entertainment