Automatyczne aktualizacje kampanii SSC do Performance Max

Jeżeli jeszcze nie zaktualizowaliście  inteligentnych kampanii produktowych (SSC) za pomocą opcji przejścia przez “jedno kliknięcie” na kampanie Performance Max (pMax) to na większości kont powinna być już widoczna informacja o nadchodzącej aktualizacji automatycznej. 

U niektórych już reklamodawców automatyczne aktualizacje będą stopniowo postępowały i zakończą się we wrześniu. Właściciele kont otrzymają powiadomienie w Google Ads na dwa do trzech tygodni przed automatycznym uaktualnieniem kampanii. 

W powiadomieniu otrzymamy konkretną datę, kiedy kampanie rozpoczną automatyczne uaktualnienia. Dla zachowania skuteczności kampanii w momencie aktualizacji samodzielnej za pomocą “jednego kliknięcia” lub automatycznej dane z poprzednich inteligentnych kampanii produktowych są przenoszone do nowych kampanii. Ustawienia kampanii zostaną również automatycznie przeniesione do Performance Max. 

Należy pamiętać, że jeżeli wcześnie testowaliśmy kampanie pMax i mają one gorsze wyniki lub zaburzają nam działanie innych typów kampanii, np. search, to zawsze możemy powrócić do klasycznych kampanii produktowych.

Źródło