Świetny debiut platformy Disney+ w Polsce
14 czerwca w Polsce zadebiutował długo wyczekiwany serwis streamingowy Disney+, w ciągu pierwszych dwóch tygodni swojej aktywności zebrał 3.7 milionów użytkowników. Jest to trzecie miejsce pod kątem popularności w Polsce. Pierwsze zajmuje Netflix z ponad 13 milionową publicznością, a drugie HBO Max, który ma 4,4 miliona użytkowników.
Znaczące spadki telewizyjnych VODów
Wraz z końcem wiosennych ramówek przychodzą wakacje, czyli mniejsza ilość nowych programów telewizyjnych. W związku z tym serwisy streamingowe Player, TVP VOD oraz Polsat BOX straciły blisko 20% swoich użytkowników, również Canal+online, na którym można oglądać transmisje rozgrywek sportowych zaliczył spadek w wysokości 24%. Najprawdopodobniej we wrześniu użytkownicy wrócą do tych serwisów, żeby oglądać nowe odcinki swoich ulubionych seriali i oglądać mecze.