W najważniejszym konkursie branżowym Effie Awards 2020, który co roku nagradza najbardziej efektywne komunikacje marek, agencje Group One otrzymały sześć nominacji. Najwięcej, bo aż 5, trafiło do agencji kreatywnej GONG. O nagrody główne w kategoriach: finanse, long term marketing excellence, napoje bezalkoholowe, napoje alkoholowe oraz react and sustain powalczą takie kampanie jak: “Eko petycje”, “Załóż firmę i miej więcej klientów” oraz “Zdolni do pomocy: zrealizowane dla klienta ING Bank Śląski, “Lipton Zioła Świata” dla Unilever oraz “Przejdźmy na TY” zrealizowana dla Kompanii Piwowarskiej.
W kategorii CSR nominację za kampanię społeczną NIE JEM otrzymały natomiast agencje: Labcon, Sales Tube oraz Value Media. Projekt został dotychczas nagrodzony już w takich konkursach jak: Young Creatives Cannes 2019, Mixx Awards 2020 oraz Innovations 2020.
Wszystkie nagrody zostaną przyznane podczas gali 16 listopada. Konkurs Effie Awards jest organizowany przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
Źródło: opracowanie własne