Criteo wprowadza na rynek samoobsługową platformę reklamową dla retailerów

Nowe narzędzie ułatwi markom i agencjom zarządzanie kampaniami reklamowymi na powierzchniach należących do sprzedawców detalicznych, przy jednoczesnym zachowaniu kontroli nad doświadczeniami kupujących.

Jakie możliwości daje nowa platforma Criteo?

Sprzedawcy detaliczni i marki korzystające z platformy mogą teraz dostarczać spersonalizowane reklamy oparte na zgodzie użytkowników, bez polegania na plikach cookie stron trzecich. Platforma umożliwia zwiększenie przychodów z reklam poprzez zapewnienie przejrzystości, elastyczności i kontroli markom oraz agencjom. Dla nich bezpośredni dostęp do platformy i do ponad 100 światowych top retailerów współpracujących z Criteo oznacza również możliwość szybszej optymalizacji kampanii, bazując na dostępności produktów w łańcuchu dostaw. Dostęp do powierzchni sprzedawców detalicznych jest dziś szczególnie ważny ze względu na gwałtowny wzrost e-commerce w czasie pandemii.

SalesTube w programie Criteo Partners

SalesTube (Group One) jako druga agencja w Polsce dołączyła do programu Criteo Partners. Program partnerski zapewnia zrzeszonym w nim agencjom i organizacjom m.in. dostęp do nowości, szkoleń i wiedzy z zakresu wykorzystania danych o ponad 2 mln kupujących, a w najbliższym czasie również samodzielne zarządzanie kampaniami bezpośrednio z panelu Criteo.

Źródło: https://www.adexchanger.com/ecommerce-2/criteo-launches-self-serve-retail-media-platform