SalesTube została piątą firmą na świecie i pierwszą w Europie Środkowo-Wschodniej z pełną certyfikacją Google Marketing Platform. Pełna certyfikacja organizacji przekłada się dla klienta na maksymalne wykorzystanie możliwości produktów Google’a. Ich efektywne wdrożenie pozwala na diagnozę dojrzałości cyfrowej firmy, zwiększenie konwersji, łączenie danych z wielu źródeł czy wykorzystanie machine learningu w kampaniach. Bardzo ograniczona liczba firm posiadających pełną certyfikację tak popularnego narzędzia świadczy o wysokich wymaganiach, jakie stoją przed kandydatami.
Czym jest Google Marketing Platform
GMP to najbardziej zaawansowana platforma do digital marketingu na świecie. Służy centralizacji jak największej ilości elementów digital marketingu w jednym miejscu. Miejsce do raportowania działań z wszystkich kampanii online, adserwer i centrum trackowania kanałów, zarządzania działaniami reklamowymi w wielu wyszukiwarkach, zakupu reklam display, audio i video w modelu programmatic, tworzenia zaawansowanych kreacji, deduplikacji użytkowników czy analizy ich zachowań. To i jeszcze więcej składa się na 9 produktów Google Marketing Platform.