O czym pamiętać otwierając e-commerce w nowej rzeczywitości rynkowej?

CEO Group One Media i Managing Director Value Media Kamil Wiszowaty oraz Joanna Czekaj, Managing Director SalesTube w rozmowie z INNPoland omawiają wyzwania i szanse związane z wejściem do e-commerce w dobie koronawirusa.

Stan handlu

Wybuch popularności handlu w internecie to dla specjalistów żadna niespodzianka. Jak zauważa Joanna Czekaj, dyrektor zarządzająca agencji e-commerce SalesTube, opracowane jeszcze w grudniu zeszłego roku prognozy na 2020 rok wskazywały, że możemy spodziewać się rekordowego, nawet 40 proc. wzrostu e-commerce. A w tym momencie przez internet kupuje aż dwie trzecie Polaków. Niestety wszystkie założenia obecnie trzeba weryfikować w kontekście zmian zakupowych związanych z pandemią.

Na co uważać przy zakładaniu sklepu internetowego

Każda marka obecna w e-commerce będzie musiała powalczyć o zyski na wielu frontach. To, że zwiększa się podaż produktów dostępnych w sprzedaży online – to jedno. Widmo recesji i już dziś ograniczone budżety Polaków – drugie. Są to naczynia połączone, które będą kształtować kondycję e-handlu w najbliższym czasie

Pełny artykuł dostępny pod linkiem.