Nowe narzędzia TikTok dla Biznesu

Parę dni temu TikTok uruchomił nową stronę internetową – „TikTok dla Biznesu”. Witryna oferuje narzędzia, które pomogą marketerom implementować krótkie formy video w kampaniach reklamowych.

Co znajdziemy na platformie TikTok dla Biznesu?

Platforma zawiera wiele wskazówek oraz linki kierujące do innych narzędzi TikToka, takich jak Creator Marketplace czy samoobsługowa platforma reklamowa (dostępna nie we wszystkich jeszcze regionach). W serwisie znajdziemy również mnóstwo case studies, aby pomóc firmom zrozumieć, w jaki sposób najlepiej wykorzystać medium w swoich promocjach.

Przełomowy moment dla TikToka, czy dla reklamy w ogóle?

Czy jest to przełomowy moment dla TikToka? Zaprezentowane zasoby są niewątpliwe wartościowe, natomiast same narzędzia wydają się być wciąż dosyć ograniczone. Z całą pewnością nie powinniśmy jednak traktować tego jako wadę. Sama platforma reklamuje się marketerom: „Don’t Make Ads, Make TikToks”, apelując tym samym do reklamodawców o nieco inne, bardziej swobodne spojrzenie na reklamę, szczególnie w tak charakterystycznej przestrzeni jaką jest TikTok.

Tymczasem platforma nie zwalnia tempa i  pracuje nad nowym Centrum Danych Biznesowych, aby w przyszłości produkty, które oferuje, stały się jeszcze bardziej atrakcyjne.

Źródło: https://www.socialmediatoday.com/news/tiktok-launches-tiktok-for-business-platform-for-marketers/580581/