W ostatnim czasie Facebook wprowadził na grupach kilka istotnych zmian – zarówno z perspektywy użytkowników, jak i administratorów.
Menedżer Współpracy z Markami
Z komercyjnego punktu widzenia warto zwrócić uwagę na Menedżera Współpracy z Markami. To narzędzie pozwala administratorom grup publicznych na nawiązywanie kontaktów z niektórymi markami, celem podjęcia z nimi współpracy. Wspomniane marki mogą więc dzięki temu promować swoje produkty i usługi w danej społeczności.
Asystent administratora
Asystent Administratora daje możliwość ustawiania reguł, które pomogą w automatyzacji moderacji postów w grupie. Możemy np. ustawić regułę, która będzie automatycznie odrzucała posty zawierające określone wcześniej słowa.
Opcja “Nowe Tematy”
Opcja “Nowe Tematy” pozwala na przyporządkowanie treści według tematów z wykorzystaniem hasztagów, a także na przypięcie wybranego tematu.
Ponadto w grupach został dodany nowy format postu współtworzonego oraz funkcjonalność Q&A (pytań i odpowiedzi).
Źródło: https://wersm.com/facebook-announces-new-tools-for-groups/