TVN Media z technologią Switch_On do zarządzania kampanią tv

Biuro Reklamy TVN Media wprowadza na rynek Switch_On – technologię, która ma pozwalać na podmianę spotów reklamowych w telewizji linearnej do godziny przed zaplanowaną emisją.

Czym jest Switch_On?

Switch_On pozwala na podmianę spotu 7 dni w tygodniu, 24 h na dobę. Spoty można zastępować w 11 stacjach z portfolio TVN Grupa Discovery: TVN, TVN7, TTV, TVN Style, TVN Turbo, TVN Fabuła, Travel Channel, Discovery Life, HGTV, Food Network, Metro.

Reklamodawcy mogą na bieżąco optymalizować przekaz reklamowy w oparciu o własne dane sprzedażowe czy magazynowe, ale także obserwując otoczenie konkurencyjne czy warunki zewnętrzne (np. warunki atmosferyczne, poziom zachorowań).

– Switch_On daje reklamodawcom możliwość prowadzenia komunikacji reklamowej w telewizji linearnej z zachowaniem elastyczności, którą znali do tej pory z działań w kanałach Digital. Odpowiadamy tym samym na jeden z głównych trendów w obszarze nowoczesnej komunikacji w telewizji – mówi Piotr Tyborowicz, dyrektor biura reklamy TVN Media.

Narzędzie dedykowane jest w szczególności reklamodawcom z takich branż jak retail, e-commerce, czy OTC, w przypadku których zarządzanie dużą liczbą reklam w krótkim czasie jest bardzo istotne. Rozwiązanie Switch_On pozwala bowiem skuteczniej realizować założone cele i trafniej odpowiadać na działania konkurencji.

Źródło: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn-media-switch-on-jak-dziala-zarzadzanie-kampania-telewizyjna