Google umożliwia hotelom i biurom turystycznym na całym świecie bezpłatne wyświetlanie swoich ofert i linków do rezerwacji na stronie google.com/travel. Dotychczas linki do rezerwacji wyświetlane były tylko w ramach reklam, zawierających informacje o cenach i dostępności wolnych miejsc dla określonych dat podróży.
Czym jest Google Travel?
Ta zmiana oznacza dla hotelarzy i biur podróży nowy, bezpłatny sposób dotarcia do potencjalnych klientów. Partnerzy, którzy już uczestniczą w Hotel Prices API i Hotel Ads, nie muszą podejmować żadnych dalszych działań, aby pojawiać się w bezpłatnych linkach do rezerwacji, a każdy nowy hotel lub biuro podróży może skorzystać z funkcji za pośrednictwem swojego konta Hotel Center. Z kolei dla użytkowników oznacza to, że będą mieli większy wybór podczas planowania podróży oraz podejmowania decyzji dotyczących rezerwacji.
Aktualizacja jest częścią projektu Google, który ma zapewnić użytkownikom dostęp do wszystkich skierowanych do nich ofert, zapewniając firmom bezpłatne i łatwe sposoby nawiązywania kontaktu z użytkownikami w Google. Na początku ubiegłego roku Google udostępnił możliwość bezpłatnego wyświetlania ofert w ramach Loty Google.