Spółki mediowe należące do Group One drugi rok z rzędu otrzymały wyróżnienie w prestiżowym rankingu Agencji Reklamowych i Domów Mediowych Media & Marketing Polska. Poza bezwzględnym wzrostem w pandemii, podczas gdy inne agencje notowały spadki, Value Media i Mediaplus dostały najlepsze wyniki w obszarze zadowolenia klientów.
Czym jest raport MMP?
Raport MMP to wydawany cyklicznie materiał opracowywany m.in. na podstawie badań prowadzonych wspólnie z firmą Kantar. W 20, jubileuszowej edycji, autorzy przeanalizowali 99 podmiotów na polskim rynku. Pod uwagę były brane opinie klientów na temat współpracy z poszczególnymi agencjami, dane finansowe (także z KRS) i wiedza gromadzona przy przygotowaniu magazynu MMP, MMP24 i MMPOnline.
Wyniki Group One Media w raporcie MMP
Value Media znalazło się na 1 miejscu w aż 15 na 24 badane wymiary oraz w TOP 3 w 19 obszarach. Mediaplus uzyskało wynik znacznie powyżej średniej w 11 kategoriach. Na szczególną uwagę zasługują kluczowe metryki takie jak: Zadowolenie ze współpracy, Zadowolenie z badań i analiz oraz strategii, Zadowolenie z realizacji celów biznesowych oraz Innowacyjne podejście do planowania mediów. We wszystkich tych kategoriach Value Media i Mediaplus zajęły kolejno pierwsze i drugie miejsce.
Źródło: opracowanie własne