Meksykańskie korzenie w narracji marki
Corona wzmacnia uruchomienie nowej linii Hard Seltzer Limonada poprzez partnerstwo z platformą nauki języków Duolingo. Kampania ma na celu nauczenie konsumentów, jak prawidłowo wymawiać słowo “ limonada”.
W kampanii wykorzystano aktywowany głosem automat. Umieszczona na Las Vegas Strip maszyna zachęca konsumentów, aby zamawiali twardy seltzer w języku hiszpańskim. Ci, którzy poprawnie złożą zamówienie, otrzymają bezpłatną próbkę produktu, a ci, którym się nie uda, otrzymają subskrypcję usługi premium Duolingo.
Nowe możliwości dzięki współpracy z platformą learningową
Kampania Corony jest próbą udowodnienia autentyczności marki poprzez wykazanie szacunku dla meksykańskiej kultury. Nową serię twardych seltzerów inspirowana jest meksykańską lemoniadą wykonaną z połączenia soku z cytryny i limonki. Z pomocą Duolingo, Corona zwraca uwagę na fakt, że prawidłowa wymowa limonady to: lee-moh-naa-da.
Corona ma nadzieję również zaistnieć w rosnącej grupie konsumentów Duolingo. Mobilna platforma Duolingo to najlepiej zarabiająca aplikacja edukacyjna w Google Play i Apple App Store, z ponad 500 milionami pobrań.
Źródło: Corona teams with Duolingo to teach Spanish pronunciation of 'limonada’ | Marketing Dive