Czy Facebook może pomóc stworzyć konwertującą kampanię?
Odpowiedź na to pytanie brzmi TAK! Facebook (a właściwie, jeżeli myślimy o narzędziach, to Facebook oraz Instagram) stworzył generator pomysłów, który ma pomóc reklamodawcom i marketingowcom czerpać inspirację z najbardziej sprawdzających się na ten moment praktyk w kampaniach sezonowych, stałych i branżowych.
Jak to wyglądało wcześniej?
Przed wprowadzeniem tej funkcjonalności mogliśmy już szukać inspiracji wewnątrz narzędzi biznesowych Facebooka oraz Instagrama, a nawet filtrować je po branżach. Teraz jednak ta funkcja jest zorganizowana w sposób dużo bardziej spersonalizowany i uproszczony. Według planów, inspiracje będą dostosowane nie tylko do branży, ale również do potrzeb małych biznesów i sezonowości. Oczywiście korzystając z inspiracji warto pamiętać o swoim brandingu, spójnym stylu i podejściu do klienta.
Narzędzie jest dostępne pod linkiem: https://www.facebook.com/business/m/campaign-ideas-generator
Źródło: https://www.facebook.com/business/news/create-content-with-facebook-campaign-ideas-generator#