Od września 2021 r w Google Ads rozpocznie się testowanie nowego podejścia obejmującego trzy ostrzeżenia dla kont, które wielokrotnie naruszają zasady reklamowe.
Wspomniane trzy ostrzeżenia będą brały pod uwagę pojawienia się reklamy naruszającej zasady dotyczące, np. nieuczciwego zachowania, niezatwierdzonych substancji, niebezpiecznych produktów lub usług, promocji oprogramowania szpiegującego itp.
Reklamodawcy będą musieli usunąć naruszenia i przesłać formularz potwierdzenia, aby wznowić wyświetlanie reklam. Ostrzeżenia wygasają po 90 dniach, a konto jest uważane za „wyczyszczone”, jeśli nie ma dodatkowych naruszeń.
Jeżeli w okresie do 90 dni zasady nadal będą łamane, mailowo otrzymamy kolejne dwa ostrzeżenia. Jeżeli nie odniesie to skutku, konto zostanie zawieszone.
Co oznaczają trzy ostrzeżenia w Google Ads?
Zasady Google Ads mają na celu zapobieganie wyświetlaniu niebezpiecznych lub szkodliwych reklam na ich platformach, a co za tym idzie ochronę wspomnianych już użytkowników, reklamodawców i wydawców, jak również samo Google przed prawnymi konsekwencjami.
Źródło: źródło: https://support.google.com/google-ads/answer/10957124?hl=pl