Przygotuj się na nadchodzący sezon świąteczny

Okres świąteczny coraz bliżej, warto więc zastanowić się,  jak zmaksymalizować przychody w najważniejszym sezonie zakupowym w roku.  Poniżej znajduje się kilka wskazówek, które  pozwolą z lepszym powodzeniem zrealizować ten cel.

Sezon świąteczny – na co zwrócić uwagę przy ustawianiu kampanii?

Warto zacząć od zróżnicowania opcje realizacji zamówienia. W „szale zakupów” klientom zależy na szybkiej dostawie, ale również na łatwych zwrotach. 

Google podaje, że  w stosunku W odpowiedzi na tą potrzebę, Google wprowadziło nowe adnotacje dotyczące dostawy i zwrotów w wyszukiwarce oraz Zakupach Google.

Dzięki tym adnotacjom, użytkownik z poziomu wyświetlanej reklamy może sprawdzić, kiedy otrzyma kupione przedmioty, np. „Dostawa do 24 grudnia”, oraz oznaczeniu „Szybko i bezpłatnie” w przypadku zamówień, których dostawa jest bezpłatna. Dodatkowo w adnotacjach o zwrotach możemy wyświetlać informację o czasie, jaki mamy na zwrot, np, „Bezpłatny zwroty do 60 dni” lub „Bezpłatne zwroty do 31 stycznia”.

Opisany efekt możemy osiągnąć dzięki odpowiedniej konfiguracji i dodaniu takich znaczników jak:

  • shipping [dostawa]
  • [return_policy_label] 

Więcej informacji – większa konwersja

Dzięki dodatkowym informacjom możemy liczyć na lepsze wyróżnienie się na tle innych reklamodawców, lepsze wskaźniki CTR i większe prawdopodobieństwo sprzedaży.

Przewidujemy, że w tym czasie będzie o wiele więcej zakupów online niż w latach poprzednich, a adnotacje pozwolą rozwiać obawy kupujących dotyczące terminowej i szybkiej dostawy oraz zwrotów.

Źródło: https://support.google.com/google-ads/answer/11084839