Nowy typ kampanii daje reklamodawcom, nieposiadającym fizycznych produktów, możliwość wyświetlać się w miejscu reklam shoppingowych. Celem kampanii jest promowanie produktów związanych z turystyką i podróżowaniem.
Kiedy pojawi się reklama?
Gdy użytkownik szuka lokalnych atrakcji lub wycieczek w wyszukiwarce Google, wpisuje odpowiednie frazy, a reklamy pojawią się nad wynikami wyszukiwania ze zdjęciem, ceną oraz linkiem do rezerwacji.
Ustawiając taką kampanię nie wybieramy poszczególnych słów kluczowych, lecz korzystamy z pliku danych o asortymencie na podstawie etykiety. Dostępne do wyboru są wszystkie strategie ustalania stawek, z rekomendacją korzystania z kodów konwersji.
Czy warto testować?
Przy wprowadzaniu nowości istnieje ryzyko niepowodzeń, natomiast wspomniana propozycja Google wydaje się na tyle atrakcyjna pod kątem wizualnym, jak i umiejscowienia reklamy, że istnieje duże prawdopodobieństwo bardzo dobrych wyników. Zawsze rekomendujemy korzystanie z opcji wdrażania nowości, zanim staną się powszechne wśród innych reklamodawców.
Źródło: https://www.blog.google/products/ads-commerce/helping-travelers-discover-new-things-do