Czy branża turystyczna wraca do czasów sprzed pandemii? Od od niedawna marketerzy zauważają w poziomie wyszukań haseł powiązanymi z turystyką zainteresowanie zbliżone do poziomu z roku 2019. W związku z tym Google prezentuje nowe sposoby nawiązywania kontaktu z potencjalnymi klientami. Są to przede wszystkim:
- bezpłatne linki do rezerwacji hoteli,
- łatwa ekspozycja cen i dostępności hoteli,
- wyróżnianie swojej unikalnej oferty hotelowej.
1. Bezpłatne linki do rezerwacji hoteli
Wprowadzone w 2021 roku linki do bezpłatnych rezerwacji hoteli będą teraz pojawiać się na stronie wyników wyszukiwania oraz w Mapach Google. Działanie to pomoże reklamodawcom zwiększyć zasięgi oraz umożliwii trafienie z bardziej wszechstronną ofertą do użytkowników.
2. Łatwa ekspozycja cen i dostępności hoteli
Aby korzystać z bezpłatnych linków do rezerwacji, hotele, które spełniają wymagania, mogą w bardzo prosty sposób ręcznie wprowadzać swoje stawki w profilu firmy Google. Właściciele obiektów zainteresowani korzystaniem z bezpłatnych linków do rezerwacji powinny odwiedzić tę stronę: https://travel.google/partners/hotels gdzie mogą uzyskać więcej informacji.
3. Wyróżnianie swojej unikalnej oferty hotelowej
Posty lokalne dla profilu firmy Google umożliwiają właścicielom udostępnianie aktualnych informacji o swoich hotelach, np.: informacje o aktualnym stanie epidemiologicznym, opis swojej unikalnej oferty czy wysokiej jakości zdjęcia.
Kwestie zdrowotne, elastyczność i dostępność są kluczowe dla dzisiejszych podróżnych. Ważne jest, aby branża hotelarska zwracała uwagę na zmieniającą się sytuację oraz trendy i pozostawała elastyczna w swojej ofercie.
Źródło: https://blog.google/products/ads-commerce/new-tools-hotels-reconnect-travelers/