Nasze agencje kreatywne GONG i Game Changer stworzyły miasto w metaverse dla ING Banku Śląskiego!

W wirtualnej przestrzeni ING użytkownik ma nieograniczone możliwości – dzięki wyzwaniom i zabawom zarabia i oszczędza (wirtualne) pieniądze, za które może kupić swoje pierwsze mieszkanie. 

“Młode pokolenie nie rozpoczyna dziś edukacji finansowej od kieszonkowego i odkładania na pierwszy rower. Bliżej im do coinsów, robuxów i innych wirtualnych walut, które wydają na ulubione skiny i przedmioty w grach. Dlatego zamiast zapraszać ich do banku, poszliśmy z bankiem do ich świata i zbudowaliśmy pełne atrakcji miasto w Robloxie. Nad projektem pracowaliśmy razem z młodymi graczami i znanymi twórcami ze świata Roblox. Zapewne zwrot „chodźmy do banku” to pewnie ostatnie zdanie, które mogłoby paść z ust nastolatków. Teraz możemy nadać temu nowe, bliższe stylowi ich życia, znaczenie. – mówi Michał Bucholc, dyrektor kreatywny w agencji GONG. 


“Jesteśmy niezmiernie dumni, że to właśnie ING jako pierwszy bank i pierwsza marka w Polsce stworzył swój świat w metaversie! ING od lat stawia na odpowiedzialną i nowoczesną edukację finansową. Nie inaczej jest tym razem! Pamiętajmy, że my nie robimy kampanii! Tworzymy świat marki w długofalowej perspektywie i właśnie na tym trzeba się skupić! Metaverse jest dominującym obszarem działalności dla _game changera w tym roku i kolejnych latach!” – mówi Tomasz Przeździecki, CEO w agencji _game changerX

Źródło: opracowanie własne