Reklamy dla użytkowników zainteresowanych podróżami
Po okresie pandemii podróżowanie znowu stało się możliwe i łatwe. Według badań przeprowadzonych przez GlobalWebIndex użytkownicy Snapchata podróżują częściej, niż użytkownicy innych platform.
Dlatego Snapchat wprowadza dynamiczne reklamy turystyczne, które mają pomóc reklamodawcom dotrzeć ze swoją ofertą do osób zainteresowanych podróżami. Reklamy te będą przedstawiały oferty hoteli, linii lotniczych, wycieczek, a także biur podróży, wykorzystując funkcje lokalizacyjne Snapchata, tj. Snap Mapa.
Testy beta nowych reklam na Snapchacie odniosły sukces
Snapchat podaje, że od 6 miesięcy trwały testy beta nowych reklam turystycznych. Firmom biorącym udział w testach, tj. Booking i Etihad Airways, reklamy przyniosły bardzo dobre wyniki. Etihad Airways, dzięki reklamom turystycznym, udało się czterokrotnie obniżyć koszty wyszukiwania lotów.