28.06.2022 w Crowne Plaza Warsaw odbył się, organizowany przez GroupOne, event dla marketerów z cyklu Digital Masters Meetup pod hasłem Let’s TikTok. Let’s talk.
Oto kluczowe fakty, które powinniście zapamiętać
- TikTok jest najbardziej dynamiczną platformą społecznościową, jeśli chodzi o wzrost – zarówno na świecie, jak i w Polsce!
- Głównym celem jest tutaj dobra zabawa! Dlatego jej konkurentem jest raczej Netlix niż Facebook.
- Zmieniła się tam demografia – uwierzcie nam, nie tylko dzieci korzystają z TikTok.
- Marki odważne do działania tam obserwują świetne wyniki kampanii.
Jak zaplanować tam swoją aktywność?
- Nie recyklinguj swoich treści z innych mediów społecznościowych! TikTok potrzebuje dedykowanych postów & filmów.
- Wprowadź w życie metodę małych kroków.
- Możesz zacząć od płatnej kampanii, w której agencja zadba o wszystkie techniczne szczegóły, jak pełnoekranowa treść, chwytliwa muzyka i copy.
- Jeśli chodzi o współpracę z influencerami TikTok, światem, o którym zawsze powinieneś pamiętać jest AUTENTYCZNOŚĆ! Nie zapomnij zweryfikować, czy Twoja marka pasuje do ich treści.
Jesteśmy dumni i szczęśliwi, że razem z zespołem TikTok mogliśmy stworzyć konferencję opartą na wiedzy, sprawdzonych case studies i trafnych insightach. Teraz możemy bez żadnych wątpliwości powiedzieć: Let’s TikTok!