LinkedIn wprowadza format karuzeli do postów organicznych
Social Media expert, Matt Navarra zauważył na swoim koncie LinkedIn możliwość publikacji treści w nowym formacie – karuzela.
Użytkownicy już od dawna publikują treści przygotowane w ten sposób za pomocą publikacji materiałów w formacie PDF, co niestety czasami skutkuje słabszą jakością obrazu. Dlaczego dopiero teraz LinkedIn zdecydował się na wprowadzenie tej możliwości jako opcja podstawowa?
Wysoki współczynnik kliknięć publikowanych treści na LinkedIn
W zeszłym miesiącu Socialinsider opublikował raport, w którym poinformował, że publikowanie treści w formacie PDF generuje 3x więcej kliknięć niż jakikolwiek inny rodzaj contentu. Można więc założyć, że to publikowane w ten sposób natywne karuzele są za to odpowiedzialne. Dlatego dodanie tego formatu jako podstawowej opcji, jest dobrym ruchem platformy.
Póki co opcja ta jest dostępna tylko dla wybranych twórców. Serwis informuje, że zostanie ona udostępniona wszystkim użytkownikom do końca tego roku.