Jeżeli jeszcze nie zaktualizowaliście inteligentnych kampanii produktowych (SSC) za pomocą opcji przejścia przez “jedno kliknięcie” na kampanie Performance Max (pMax) to na większości kont powinna być już widoczna informacja o nadchodzącej aktualizacji automatycznej.
U niektórych już reklamodawców automatyczne aktualizacje będą stopniowo postępowały i zakończą się we wrześniu. Właściciele kont otrzymają powiadomienie w Google Ads na dwa do trzech tygodni przed automatycznym uaktualnieniem kampanii.
W powiadomieniu otrzymamy konkretną datę, kiedy kampanie rozpoczną automatyczne uaktualnienia. Dla zachowania skuteczności kampanii w momencie aktualizacji samodzielnej za pomocą “jednego kliknięcia” lub automatycznej dane z poprzednich inteligentnych kampanii produktowych są przenoszone do nowych kampanii. Ustawienia kampanii zostaną również automatycznie przeniesione do Performance Max.
Należy pamiętać, że jeżeli wcześnie testowaliśmy kampanie pMax i mają one gorsze wyniki lub zaburzają nam działanie innych typów kampanii, np. search, to zawsze możemy powrócić do klasycznych kampanii produktowych.