Digital out-of-home w DV360

DOOH w Google Marketing Platform

Pod koniec sierpnia 2022 Google ogłosił dostępność powierzchni Digital out-of-home w Display & Video 360. Powierzchnia reklamowa obejmuje cyfrowe ekrany dostępne na przystankach autobusowych, lotniskach, stadionach, windach czy centrach handlowych.

Zastosowanie

Marketerzy mogą aktywować, wstrzymywać i optymalizować takie kampanie niemalże w czasie rzeczywistym. Reklamy nie są spersonalizowane, jednak mogą docierać do odbiorców na podstawie informacji kontekstowych lokalizacji ekranu. Na tą chwilę opcja dostępna jest na rynkach: brytyjskim, włoskim, hiszpańskim, niemieckim i francuskim. Giełdy w DV360 oferują dostęp do m.in. Clear Channel Outdoor, Intersection, JCDecaux, Lamar i Ströer. Daje to szansę na dotarcie do globalnej publiczności za pomocą jednego narzędzia.

Źródło: https://blog.google/products/marketingplatform/360/digital-out-of-home-ads-now-in-display-video-360/