Firmy korzystające z Google Ads do zwiększania liczby wizyt w sklepie stacjonarnym otrzymują większą kontrolę nad inteligentnym określaniem stawek. Dzieje się tak dzięki możliwości ustawiania niestandardowych reguł wartości konwersji.
Historycznie przed tą aktualizacją Google Ads stosował reguły wartości konwersji w równym stopniu do wszystkich działań powodujących konwersję.
Reguły wartości konwersji umożliwiają wskazanie, ile wart jest nasz cel konwersji, a inteligentne określanie stawek optymalizuje wydatki wokół wartości jaką sobie zdefiniujemy. Dzięki temu możemy wejść mocniej w aukcje, które pozwolą nam potencjalnie przynosić sprzedaż w sklepie offline. Takie ustawienia możemy wybrać na poziomie kampanii.
Google wprowadza tę funkcję przed Q4, gdy firmy doświadczają dużych wahań sprzedaży w swoich sklepach. To dobry moment aby przetestować nową funkcjonalność.
Źródło: https://support.google.com/google-ads/answer/12487857