Kreatywni ludzie, najnowsze technologie, motywacja do kolejnych działań i duża dawka pozytywnej energii. Tak w skrócie można opisać czerwcowe wydarzenie Shopware United Days 2022. To, co dla nas szczególnie wyjątkowe, już drugi rok z rzędu SalesTube powered by hmmh jest partnerem tego nietuzinkowego eventu w Polsce.
Shopware United Days 2022, czyli e-commerce przed nowymi wyzwaniami
Postępująca cyfryzacja, ekspansja zagraniczna i dynamicznie zmieniająca się technologia w świecie, w którym walczymy z inflacją czy przerwami w dostawach. To tylko niektóre z wyzwań i tematów, które poruszali uczestnicy Shopware United Days 2022. Wśród zaproszonych gości znaleźli się praktycy oraz fascynaci e-commerce, którzy współtworzą środowisko Shopware.
17 prelegentów, 8 prezentacji, 5 case studies i wiele okazji do wymiany doświadczeń
Czerwcowe wydarzenie Shopware United Days 2022, to druga edycja tego eventu w Polsce. W spotkaniu poświęconym Shopware wzięło udział ponad 200 uczestników, a temat związany z e-commerce przybliżyło 17 prelegentów, którzy dzielili się wiedzą również podczas paneli dyskusyjnych i chętnie odpowiadali na pytania. Liczby mówią same za siebie. Coraz więcej przedsiębiorstw dostrzega potrzebę wdrożeń nowych narzędzi koniecznych do rozwoju i pozyskiwania klientów. Shopware United Days to także okazja, do networkingu, wymiany doświadczeń związanych zarówno z platformą shopware, jak i rozwiązaniami technologicznymi, czy logistycznymi ważnymi w kontekście optymalizacji współpracy B2B oraz B2C.
A jeśli ciekawi Was, czy Shopware 6 to dobry wybór dla polskiego Ecommerce B2C, koniecznie posłuchajcie prezentacji Łukasza Białonogi, E-commerce Managing Partner in SalesTube powered by hmmh – Case Study CoffeeDesk.pl.
Źródło: Opracowanie własne