Microsoft i BigCommerce łączą siły

Foto: freepik.com

Microsoft oraz BigCommerce – jedna z najszybciej rozwijających się platform oprogramowania eCommerce na świecie – nawiązują współpracę

BigCommerce umożliwia właścicielom firm m.in. utworzenie sklepu internetowego, dostosowanie go do własnych potrzeb, w celu prowadzenia sprzedaży produktów cyfrowych, fizycznych oraz opartych na usługach.

Partnerstwo nawiązane pod nazwą ,,Microsoft Ads and Listings in the BigCommerce Marketplace” pozwala sklepom BigCommerce w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii oraz Australii i Nowej Zelandii na dotarcie do milionów potencjalnych nowych klientów w sieci Microsoft Advertising Network.

Zdjęcie: Unsplash.com

Integracja ta umożliwia sklepom BigCommerce synchronizację z Microsoft Merchant Center oraz utworzenia  i monitorowania kampanii produktowych Microsoft (Microsoft Shopping Campaigns) w czasie rzeczywistym bez opuszczania platformy BigCommerce.

Współpraca Microsoft i BigCommerce, oznacza, że Microsoft systematycznie dąży do zwiększenia przychodów z reklamy i  pozyskania nowych reklamodawców. Microsoft, który zainwestował 10 miliardów dolarów w Open AI – firmą stojącą za sukcesem startupu ChatCPT – ma również w planach integrację wyszukiwarki BING ze wspomnianym ChatGPT w celu poprawy wyników wyszukiwania. Tego typu działania giganta z Redmond sugerują, że nie powiedział on ostatniego słowa w konkurowaniu z Google i Meta.

Źródło 1: https://www.bigcommerce.com/apps/microsoft-ads-and-listings/

Źródło 2: https://www.cnbc.com/2023/01/10/microsoft-to-invest-10-billion-in-chatgpt-creator-openai-report-says.html

Źródło 3: https://searchengineland.com/microsoft-bigcommerce-team-up-to-launch-new-marketplace-ads-and-listings-391040