Microsoft oraz BigCommerce – jedna z najszybciej rozwijających się platform oprogramowania eCommerce na świecie – nawiązują współpracę
BigCommerce umożliwia właścicielom firm m.in. utworzenie sklepu internetowego, dostosowanie go do własnych potrzeb, w celu prowadzenia sprzedaży produktów cyfrowych, fizycznych oraz opartych na usługach.
Partnerstwo nawiązane pod nazwą ,,Microsoft Ads and Listings in the BigCommerce Marketplace” pozwala sklepom BigCommerce w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii oraz Australii i Nowej Zelandii na dotarcie do milionów potencjalnych nowych klientów w sieci Microsoft Advertising Network.
Integracja ta umożliwia sklepom BigCommerce synchronizację z Microsoft Merchant Center oraz utworzenia i monitorowania kampanii produktowych Microsoft (Microsoft Shopping Campaigns) w czasie rzeczywistym bez opuszczania platformy BigCommerce.
Współpraca Microsoft i BigCommerce, oznacza, że Microsoft systematycznie dąży do zwiększenia przychodów z reklamy i pozyskania nowych reklamodawców. Microsoft, który zainwestował 10 miliardów dolarów w Open AI – firmą stojącą za sukcesem startupu ChatCPT – ma również w planach integrację wyszukiwarki BING ze wspomnianym ChatGPT w celu poprawy wyników wyszukiwania. Tego typu działania giganta z Redmond sugerują, że nie powiedział on ostatniego słowa w konkurowaniu z Google i Meta.
Źródło 1: https://www.bigcommerce.com/apps/microsoft-ads-and-listings/