IAB ,,How to programmatic”

Źródło graficzne: Freepik.com

SalesTube na konferencji IAB ,,How to programmatic’’!

21 czerwca odbyła się konferencja IAB How to programmatic, podczas której eksperci podzielili się swoją wiedzą i nowościami dotyczącymi zakupu reklamy w modelu programmatycznym. Na konferencji wystąpiło aż 3 prelegentów z SalesTube. Anna Roczniak i Aleksander Chim odpowiedzieli na pytanie ,,Dynamic Creative Optimization – o czym warto pamiętać i jakie cele możesz osiągnąć?”, a Adelina Khusainova wraz z Mają Żelazek (Google) przedstawiły temat ,,GA4, GCP i programmatic – jak połączyć żeby osiągnąć jak najwięcej?’’. 

Na konferencji mieliśmy szansę posłuchać aż 18 wystąpień ekspertów reprezentujących agencje, reklamodawców, wydawców i platformy technologiczne. Tematami przewodnimi tego wydarzenia były obecnie panujące trendy, zagrożenia i nowe możliwości.