Warexpo zrealizował pierwszą kampanię OOH na wiatach przystankowych.
Warexpo, właściciel największej sieci słupów reklamowych w Warszawie, zrealizował pierwszą kampanię informacyjną dla Miasta st. Warszawy z wykorzystaniem paneli reklamowych na wiatach przystankowych.
Jest to część zadania powierzonego spółce przez stołeczny ratusz.
Warszawski ZTM posiada łącznie ponad 1000 wiat nieobjętych koncesją, które częściowo wymagają wymiany, modernizacji lub przebudowy. Na mocy porozumienia wykonawczego, zawartego pomiędzy Miastem st. Warszawą a Warexpo, spółka będzie budować nowe wiaty przystankowe, modernizować istniejące oraz prowadzić działania informacyjne zlecone przez Urząd m.st. Warszawy. Dzięki temu komunikaty warszawskiego samorządu będą docierały do większej liczby mieszkańców i mieszkanek warszawskich dzielnic.
Pozostała część nośników będzie stanowiła ofertę komercyjną sprzedawaną na rynku, a środki z jej sprzedaży zasilą budżet na budowę nowych oraz modernizację już funkcjonujących wiat przystankowych. Dzięki takiemu porozumieniu, stolica zyskuje kolejnego partnera wspierającego proces modernizacji i rozwoju infrastruktury przystankowej, a także wykorzystuje w zasadzie nieużywane do tej pory przestrzenie do komunikacji z mieszkańcami.
Czy tylko Warexpo przejmuje część wiat przystankowych w Warszawie?
Na warszawskich wiatach przystankowych, w miejscu dotychczas jedynego tam koncesjonariusza AMS, pojawiły się plakaty Ströera. Czy firma przejmie całą sieć warszawskich wiat? Czekamy na oficjalne informacje w tej sprawie.
Źródło:
https://oohmagazine.pl/2023/07/11/pierwsza-realizacja-warexpo-na-wiatach/
https://www.linkedin.com/posts/warexpo_warexpo-ooh-ooh-activity-7084456459568058369-KxMF?utm_source=share&utm_medium=member_ios