Nowa kampania Apple ma na celu promocję usługi Apple Pay, która umożliwia dokonywanie płatności bezpośrednio z kompatybilnych urządzeń Apple.
Podstawowym kanałem komunikacji jest DOOH z angażującym i dynamicznym kontentem. Reklamy wyświetlane są w Londynie, Birmingham, Manchesterze, Atlancie i Dallas. Slogany, takie jak „Twój zegarek to twój portfel” i „Zapłać w bezpieczny sposób”, podkreślają bezproblemowość Apple Pay.
Aby zwiększyć zasięgi, Apple angażuje społeczność TikToka do promowania kampanii. W ramach tej współpracy twórcy będą analizować pytanie „Czy mogę….. za pomocą Apple Pay?”, stymulując dyskusje na temat efektywności transakcji bezdotykowych.
Kampania wystartowała tuż przed wrześniową premierą iOS 17.
Dodajmy, że nie jest to pierwszy produkt finansowy od Apple. W kwietniu firma umożliwiła otwarcie konta oszczędnościowego posiadaczom kart Apple, a także uruchomiła swój program płatności odroczonych “kup teraz, zapłać później’. Możemy się więc spodziewać dalszej ekspansji Apple, tym razem w branży finansowej.
Źródło: https://www.marketingdive.com/news/apple-pay-apple-way-campaign-global-fintech/689758/