„Out Of Phone” w TikToku

Źródło graficzne: Freepik.com

TikTok przenosi się ze smartfonów do przestrzeni publicznej

TikTok poszerza swoje możliwości wprowadzając program Out of Phone. Dzięki niemu treści z TikToka będą obecne w przestrzeni publicznej – m.in. na billboardach, w sklepach i podczas reklam w kinie.

Out of Phone podzielony jest na 3 kategorie: Out of Phone: Billboard umożliwia współpracę z sieciami cyfrowych billboardów, Out of Phone: Cinema jest skierowany do sieci kin, a Out of Phone: Other Screens obejmie wszystkie pozostałe ekrany – od barów i restauracji, przez lotniska, na stacjach benzynowych i sklepach kończąc.

Reklama jest ogromnym źródłem przychodów dla TikToka, który liczy na to, że nowy program pozwoli dotrzeć zarówno reklamodawcom jak i samej platformie do jeszcze szerszej publiczności. 

„Dzięki Out of Phone przenosimy TikToka z naszych dłoni do realnego życia” – powiedział w oświadczeniu Dan Page, Global Head of Distribution w TikToku.

Źródło:

https://newsroom.tiktok.com/en-us/introducing-out-of-phone-tiktok-beyond-the-mobile-screen