5 grudnia w Warszawie odbyła się finałowa gala rozdania nagród IAB MIXX Awards 2023. Podczas ceremonii wręczenia nagród za najbardziej efektywne wykorzystanie kanałów lub narzędzi cyfrowych w kampaniach spółki Group One odebrały łącznie aż 23 statuetki!✨ Ten wieczór był wyjątkowy również z powodu agencji GONG, która drugi rok z rzędu została wybrana Agencją Roku!🔥👏
Tej nocy wśród nagrodzonych agencji znalazły się: GONG, _game changer, Value Media, Media Republic, Labcon oraz spółka Salestube!
Gratulacje dla Wszystkich, którzy współtworzyli:
🥇 Nagrodzoną złotem w kategorii Content Marketing kampanię “Ja w przyszłości. Powered by AI i ING” dla klienta ING, która zdobyła również 🥈 Srebro w kategorii Artificial Intelligence,🥉Brąz w kategoriach Consumer Experience oraz Innovation Solutions / GONG
🥇Kampanię “Zhakowany koncert w Roblox” dla klienta ING nagrodzoną Złotem w kategorii Games & Esport, 🏆nagrodą główną kategorii BEST IN SHOW, 🥈 Srebrem w kategoriach Online Marketing With influencers, Best Use of Social Media oraz Consumer Experience i jeszcze🥉Brązem w kategorii Innovation Solutions / GONG + Game Changer
🥈 Nagrodzoną Srebrem w kategorii Best Use of Social Media kampanię “Chałwa pisarzom” zrealizowaną dla klienta Colian, która wczoraj otrzymała także 🥉 Brąz w kategorii Limited Budget / GONG
🥉Nagrodzoną Brązem w kategorii Mixx For Good Purpose kampanię “Jednym Głosem” zrealizowaną przez agencje Labcon, Value Media i Salestube dla Stowarzyszenia Otwarte Klatki
🥉 Kampanię “Pierwsza duża kampania Ekstraklasy i od razu nie o Piłce” zrealizowaną dla Ekstraklasy przez GONG i Media Republic, która zdobyła Brąz.