UTSÅDD to sygnowana przez IKEA kolekcja artykułów dla zwierząt. Produkty z tej serii promują w sieci zwierzaki.
Ikea przeprowadziła transmisję online na TikToku, podczas której psy i koty reklamowały nowości z katalogu.
Podczas streamingu na żywo zwierzaki poza prezentacją produktów wchodziły w interakcję z internautami zachęcając ich do głosowania na to jakie produkty chcieliby oglądać. Takie rozwiązanie jak i cała kolekcja UTSÅDD to elementy nowego podejścia IKEA do klientów polegającym na ułatwieniu codziennego życia zarówno właścicielom jak i ich pupilom.
„Zwierzęta to znacznie więcej niż tylko domowi pupile. Są członkami rodziny: świętujemy ich urodziny, ubieramy je i, bądźmy szczerzy: w zasadzie to one rządzą naszym domem! W IKEA to rozumiemy, dlatego jesteśmy tak podekscytowani możliwością zaoferowania mebli zaprojektowanych specjalnie dla nich, zaspokojenia ich wyjątkowych potrzeb. Z drugiej strony, nie zapominamy o designie, a ponadto znaleźliśmy sposób na zabawne ożywienie naszej kampanii” – mówi Kemi Anthony, menedżer ds. komunikacji marketingowej IKEA
Link do spotu na platformie TikTok dostępny jest tutaj: spot
Źródło: https://nowymarketing.pl/psinfluencerzy-na-tiktoku-promuja-kolekcje-ikea-dla-czworonogow-utsadd