Wyświetlenia wideo będą uwzględniane w raporcie ścieżek konwersji Google Ads. Ma to pozwolić na lepsze zrozumienie, jaką rolę odgrywa YouTube w strategii. Wcześniej w tym raporcie dostępne były jedynie konwersje po kliknięciu i wyświetleniu angażującym.
Źródło: Screen GoogleAds
Co się zmienia?
– Wyświetlenia wideo są teraz częścią raportu ścieżki.
– Wgląd we wpływ reklam wideo na doświadczenia użytkowników.
– Brak wpływu na ustalanie stawek ani atrybucję opartą o dane (DDA), wyłączone informacje raportowane.
Sieć wyszukiwania bardziej graficzna
– Pełna wartość wideo: zrozumienie wpływu reklam wideo, nawet jeśli użytkownicy nie wchodzą od razu w interakcję.
– Wieloplatformowy pomiar wideo: prostszy wieloplatformowy pomiar wideo z konwersjami po wyświetleniu.
– Dostępność dla typów kampanii: raporty wyświetleń wideo w YouTube (Reach, View, Action), kampaniach produktowych i DemandGen, ale nie w przypadku Performance Max.
Rozwiązanie zapewni głębszy wgląd w pomiar wpływu, jaki wywiera YouTube w działaniach.
Źródło:
https://www.linkedin.com/posts/jordan-fry_youtube-ppc-googleads-activity-7206319164561506305-XOq8