Snapchat rozpoczął współpracę z VideoAmp

Źródło graficzne: Freepik.com

Korzyści wynikające ze współpracyVideoAmp

VideoAmp to firma zajmująca się pomiarem i optymalizacją mediów. Jest ona pierwszym narzędziem, z którym Snapchat integruje swoje dostępne zasoby, zarówno wideo jak i AR* Dzięki tej współpracy, marki będą mogły  zobaczyć zasięg i skalę planowanych działań, integrując je również z innymi platformami. To pozwoli lepiej planować kampanie oraz zrozumieć, jak wpływa ona na kluczowe wskaźniki.

Snapchat wciąż buduje swoją grupę odbiorców, a w ciągu miesiąca dociera do ponad 800 milionów osób z całego świata. Dziennie, średnio 300 mln Snapchaterów angażuje się w AR, więc dzięki integracji z VideoAmp, platforma może pomóc markom w planowaniu nowych formatów. Dodatkowo zwiększy swoją  transparentność w zakresie rosnącej grupy odbiorców Snapchata. 

Współpraca oferuje nowe możliwości w planowaniu międzyplatformowym. Pozwoli na bardziej efektywny podział budżetów, biorąc pod uwagę informacje o kliencie z różnych punktów styku. Umożliwi uzyskanie dokładniejszego wglądu w konsumpcję video, na platformie Snapchat.

Źródło:
https://forbusiness.snapchat.com/blog/snap-partners-with-videoamp


* Technologia AR to inaczej augmented reality (rozszerzona rzeczywistość). Opiera się na nakładaniu w rzeczywistym czasie elementów i przedmiotów świata wirtualnego na świat widzialny przy użyciu kamery.