Nowe okno z prognozami w kampanii Demand Gen

Źródło graficzne: Freepik.com

Google wprowadza nowe okno z prognozami w kampanii Demand Gen, dla strategii tCPA. Rozwiązanie ma na celu pomóc reklamodawcom w ocenie skuteczności i optymalizacji kampanii.

Nowa funkcja może pomóc reklamodawcom szybko ocenić skuteczność kampanii reklamowych i podejmować decyzje oparte na danych w celu optymalizacji wydatków na reklamy.

Do kluczowych funkcji i celów rozwiązania należą:

  • Wskazanie czy rzeczywisty CPA mieści się w oczekiwanym zakresie.
  • Wyświetlanie tygodniowych średnich CPA z prognozowanymi konwersjami.
  • Obliczanie typowych odchyleń na podstawie historycznych danych kampanii.
  • Wskazywanie, czy cel mieści się w typowych odchyleniach.
  • Utrzymanie całkowitego kosztu konwersji równego ustawionemu docelowemu CPA.

Podobne rozwiązania były wprowadzane również w kampaniach Performance Max oraz Smart Shopping. Celem jest ułatwienie reklamodawcom optymalizacji kampanii oraz śledzenie efektywności wykorzystywanych strategii.

Źródło:

https://searchengineland.com/google-ads-tcpa-insight-box-demand-gen-443988