Google wprowadza nowe okno z prognozami w kampanii Demand Gen, dla strategii tCPA. Rozwiązanie ma na celu pomóc reklamodawcom w ocenie skuteczności i optymalizacji kampanii.
Nowa funkcja może pomóc reklamodawcom szybko ocenić skuteczność kampanii reklamowych i podejmować decyzje oparte na danych w celu optymalizacji wydatków na reklamy.
Do kluczowych funkcji i celów rozwiązania należą:
- Wskazanie czy rzeczywisty CPA mieści się w oczekiwanym zakresie.
- Wyświetlanie tygodniowych średnich CPA z prognozowanymi konwersjami.
- Obliczanie typowych odchyleń na podstawie historycznych danych kampanii.
- Wskazywanie, czy cel mieści się w typowych odchyleniach.
- Utrzymanie całkowitego kosztu konwersji równego ustawionemu docelowemu CPA.
Podobne rozwiązania były wprowadzane również w kampaniach Performance Max oraz Smart Shopping. Celem jest ułatwienie reklamodawcom optymalizacji kampanii oraz śledzenie efektywności wykorzystywanych strategii.
Źródło:
https://searchengineland.com/google-ads-tcpa-insight-box-demand-gen-443988