Kaufland uruchomił w Polsce platformę umożliwiająca zakupy online

Źródło graficzne: Freepik.com

Platforma marketplace Kaufland.pl

Kaufland wprowadził w Polsce platformę marketplace, na której można robić zakupy online. Na dedykowanej stronie www możliwe będzie nie tylko znalezienie produktów, które znajdują się w sklepach stacjonarnych, ale także ponad dwa miliony dodatkowych artykułów. Łącznie ponad 6400+ kategorii produktowych zostało podzielone od domowych i elektronicznych, po ogród, majsterkowanie, kuchnię, gospodarstwo domowe, sport, modę oraz produkty dla niemowląt i dzieci.

Zarejestrowani użytkownicy mogą zbierać punkty lojalnościowe podczas zakupów online i wymienić je zarówno online, jak i w tradycyjnych sklepach. Szeroki wybór produktów, wygodna dostawa prosto do domu oraz korzyści dla lojalnych klientów na skorzystanie z wyjątkowych ofert, odkrywa nowy wymiar zakupów z Kauflandem.

W ostatnich latach platforma została uruchomiona ponadto w kilku kluczowych krajach takich jak: Niemcy, Czechy, Słowacja, a we wrześniu br. planowane jest wejście także do Austrii.

Promowanie produktów za pomocą ofert sponsorowanych w Kaufland PL

Oferty sponsorowane  to forma reklamy oferowana przez Kaufland Global Marketplace umożliwiająca wyróżnienie wystawionej przez sprzedawcę oferty i umiejscowienie jej w widocznym miejscu np. jako pierwsza oferta na listingu wyszukiwań kupującego. Produkty pojawią się w wyniku wpisywanej przez kupującego frazy lub w trakcie szukania produktu wg dostępnego „drzewa kategorii, co potencjalnie przekłada się na zwiększenie widoczności marki i sprzedaży produktów.

Źródło:
https://www.kauflandglobalmarketplace.com/pl