Adam Kręgielewski z Labcon i Mateusz Garbarczyk z Value Media reprezentowali Polskę w międzynarodowym konkursie Young Lions w kategorii Media, organizowanym w ramach Cannes Lions International Festival of Creativity. Wcześniej Adam i Mateusz wygrali ogólnopolskie eliminacje Young Creatives, przedstawiając koncepcję na wielkanocną kampanię dla fundacji Podzielmy się.
Czym jest Festiwal Young Lions w Cannes
Uczestnictwo w Festiwalu w Cannes było dla nich nie tylko szansą na sprawdzenie swoich sił w międzynarodowym konkursie, ale przede wszystkim okazją do poszerzenia wiedzy i zebrania nowych inspiracji, a także spojrzenia z dystansu na codzienną pracę.
Festiwal w Cannes skupia się na roli kreatywności w działaniach reklamowych, która w połączeniu z innowacją i efektywnością mediową wpływa na wzrost biznesowy.
Relację Adama i Mateusza z Festiwalu w Cannes można obejrzeć na Instagramie Group One.
Źródło: własne