Pierwsza kampania z wykorzystaniem Addressable TV zrealizowana przez Value Media dla Orange Polska

Addressable TV to rewolucja w reklamie telewizyjnej

Addressable TV umożliwia precyzję dotarcia digitalu w linearnym środowisku, lepsze dopasowanie reklam oraz bezpośrednie mierzenie efektów.  Telewizja adresowalna to także szersze możliwości optymalizacji dzięki  m.in. kontroli częstotliwości emisji reklamy, co przekłada się na większą efektywność działań. Każda reklama TV emitowana na kanałach należących do TVN Group Discovery może być dopasowana do indywidualnych cech charakterystycznych odbiorców, zdefiniowanych na poziomie gospodarstwa domowego i określone na podstawie danych geolokalizacyjnych, demograficznych oraz szacunkowego poziomu zamożności gospodarstw domowych. Value Media jako pierwsze w branży wykorzystało addressable TV w swojej kampanii realizowanej dla Orange Polska.

Jak działa Adressable TV?

Emisja dedykowanych reklam dopasowanych do indywidualnych charakterystyk odbiorców jest możliwa dzięki zastosowaniu rozwiązań adresowalnych wspartych wiedzą na temat użytkownika. Rozwiązanie telewizji adresowalnej wykorzystuje możliwości nowoczesnych odbiorników telewizyjnych w zakresie emisji pełnoekranowych reklam video drogą digitalową. W pierwszym etapie w ofercie TVN Grupa Discovery dostępne będą telewizory w zasięgu naziemnej telewizji cyfrowej z aktywną technologią HbbTV, umożliwiające emisję z adserwera zestawu adresowalnych reklam dedykowanych dla konkretnej grupy odbiorców. Zastosowano w tym celu technologię umożliwiającą „nałożenie” dedykowanych reklam na standardowy blok reklamowy emitowany w ogólnopolskiej telewizji. W początkowej fazie oferta będzie dostępna na antenach TVN, TVN7 oraz TTV.

Więcej informacji o Addressable TV, rozwiązaniu dostępnym w ofercie TVN Grupa Discovery od 3 października znajduje się na stronie Biura Reklamy TVN Media.

Źródło: opracowanie własne