Aktualizacja kampanii Smart Shopping do Performance Max w Microsoft Ads

Źródło graficzne: Freepik.com

Microsoft w zeszłym miesiącu ogłosił, że udostępnia globalnie dla wszystkich reklamodawców nowy typ kampanii Performance Max. Od 5 marca kampanie Performance Max są obecnie dostępne globalnie dla wszystkich, wcześniej była to tylko open beta.

Natomiast od sierpnia Microsoft Ads będzie stopniowo aktualizować wszystkie kampanie Smart Shopping do kampanii Performance Max. Konfiguracja kampanii, raportowanie i historia pozostanie bez zmian po aktualizacji. Należy się spodziewać, że po aktualizacji kampanie przełączą się w tryb nauki na pierwsze dwa tygodnie. W nowym typie kampanii nie będzie się dało wykluczać list odbiorców, ani pojedynczych domen, na których wyświetlają się reklamy.

Źródło: https://view.email.microsoftemail.com/qs=a904cfdf611c9008e8661c16b3f8cff4ec2fa427081f06fcc1514abe3ce27072fa7c03c7dbee182770c60146cc0752d0ad95e570724c777eafa3acb1dd90e5de0e78a1c33a54f5553d26fd34ee6f5129