Zmiana na lepsze i na stałe
Od lipca zeszłego roku można było zauważyć wprowadzenie małych zmian i testów na Facebooku w sektorze przeznaczonym dla stron osób publicznych i twórców. Zmianom przede wszystkim ulegnie sposób prezentacji strony – rozmieszczenie zdjęć oraz przycisków. W nowym layoucie Facebook zrezygnował z ekspozycji liczby polubień na rzecz pokazywania osób obserwujących stronę, dołączając tym samym do reszty platform social media, w którym od kilku już lat publikę kanału określa się w ten sposób.
Co jeszcze się zmieni?
Wraz z aktualizacją Facebooka łatwiej będzie zarządzać samymi stronami. Uproszczony zostanie sposób przełączania się pomiędzy profilem prywatnym a stroną, dodane zostaną także nowe narzędzia do moderowania dla administratorów, które ułatwią kontakt z odbiorcami. Dodatkowo do dyspozycji osób zarządzających stronami oddane zostaną specjalne wtyczki służące do wychwytywania spamu wśród kont wyłudzających dane.