Branże regulowane w social mediach – Raport IAB

Grupa Robocza Social Media IAB Polska wydała raport na temat branż regulowanych. Materiał zawiera podsumowanie regulacji przyjętych przez ustawodawcę w stosunku do branż regulowanych oraz zasad obowiązujących w poszczególnych mediach społecznościowych w Polsce. Wśród autorów publikacji znajduje się Head of Strategy & Social Media w Labcon Adam Kręgielewski.

Co zawiera raport IAB

Publikacja została wzbogacona o wypowiedzi ekspertów zajmujących się markami z branż objętych ograniczeniami w reklamowaniu, a także komentarze prawników. Materiał skierowany jest do osób zajmujących się działaniami w kanałach digital, a w szczególności mediami społecznościowymi. Publikacja zawiera szczegółowe informacje dla regulacji w różnych kanałach social media dla branż: alkoholowej, erotycznej, gier i zakładów, farmaceutycznej, finansowej, kosmetycznej, spożywczej, ubezpieczeniowej i zbrojeniowej.

Materiał jest dostępny bezpłatnie do pobrania pod linkiem: https://www.iab.org.pl/baza-wiedzy/branze-regulowane-w-social-media/.

Źródło: opracowanie własne