Change Serviceplan z kampanią dla BLIKA z Tomaszem Kotem


Agencja Change Serviceplan wypuszcza kampanię dla BLIKA  z Tomaszem Kotem

Kampania ma przekonać użytkowników do płacenia zbliżeniowo. Kolejne banki udostępniają swoim klientom możliwość płatności BLIKIEM w ten sposób. Po raz pierwszy w kampanii BLIKIEM wystąpił Tomasz Kot. Za pomysł komunikacji i kreację odpowiada agencja Change Serviceplan.

– Płatność zbliżeniowa BLIKIEM – to dwa proste, a jednocześnie bardzo efektowne kroki, które może opanować każdy. A kroki to przecież taniec. Właśnie to skojarzenie posłużyło nam do stworzenia nietypowej i zapadającej w pamięć instrukcji korzystania z nowej funkcji BLIKA – mówi Michał Tyburcy, Business Director Change Serviceplan.

Płatność zbliżeniowa BLIK –  rozwiązanie przyspieszające zakupy

Zbliżeniowy BLIK jest dla użytkowników nowym rozwiązaniem. Wystarczy odblokowanie telefonu i zbliżenie go do terminala – bez wpisywania kodu, bez konieczności podpinania karty płatniczej, bez logowania do aplikacji bankowej a nawet bez połączenia z internetem czy siecią komórkową. 

Spot kampanii można obejrzeć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=M5iLDo9bGLs&t=3s 

Źródło: opracowanie własne