Agencja Change Serviceplan wypuszcza kampanię dla BLIKA z Tomaszem Kotem
Kampania ma przekonać użytkowników do płacenia zbliżeniowo. Kolejne banki udostępniają swoim klientom możliwość płatności BLIKIEM w ten sposób. Po raz pierwszy w kampanii BLIKIEM wystąpił Tomasz Kot. Za pomysł komunikacji i kreację odpowiada agencja Change Serviceplan.
– Płatność zbliżeniowa BLIKIEM – to dwa proste, a jednocześnie bardzo efektowne kroki, które może opanować każdy. A kroki to przecież taniec. Właśnie to skojarzenie posłużyło nam do stworzenia nietypowej i zapadającej w pamięć instrukcji korzystania z nowej funkcji BLIKA – mówi Michał Tyburcy, Business Director Change Serviceplan.
Płatność zbliżeniowa BLIK – rozwiązanie przyspieszające zakupy
Zbliżeniowy BLIK jest dla użytkowników nowym rozwiązaniem. Wystarczy odblokowanie telefonu i zbliżenie go do terminala – bez wpisywania kodu, bez konieczności podpinania karty płatniczej, bez logowania do aplikacji bankowej a nawet bez połączenia z internetem czy siecią komórkową.
Spot kampanii można obejrzeć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=M5iLDo9bGLs&t=3s
Źródło: opracowanie własne