Google udostępnia hotelom i biurom turystycznym na całym świecie bezpłatne wyświetlanie się w linkach do rezerwacji hoteli. Dzięki pełnemu dostępowi do szerszego zakresu cen hoteli, użytkownicy będą mieć więcej opcji wyszukiwania informacji o swojej podróży.
Linki do rezerwacji hoteli były oferowane za pośrednictwem reklam hoteli, które wyświetlają ceny i dostępność w czasie rzeczywistym dla określonych dat podróży. Dla wszystkich hoteli i biur podróży ta zmiana oznacza nowy, bezpłatny sposób dotarcia do użytkowników.
Jak można na tym skorzystać?
Bezpłatne linki do rezerwacji mogą zwiększyć zasięg istniejących kampanii hoteli. Dzięki użyciu tej funkcji przez indywidualne hotele i internetowe biura podróży potencjalnie zwiększa się zaangażowanie użytkowników i liczba rezerwacji.
Źródło: https://www.blog.google/products/flights-hotels/more-choice-travelers-free-hotel-booking-links