Podczas czwartej edycji Disney Tech & Data Showcase, Disney zaprezentował innowacyjne rozwiązania reklamowe, umożliwiające jednoczesny zakup reklam na platformach Hulu i Disney+. Usługa obecnie jest w fazie beta i będzie dostępna publicznie od marca 2024 roku.
Wśród najciekawszych nowości prezentowanych podczas Disney Tech & Data Showcase warto wspomnieć także o pierwszym natywnym formacie reklamowym dostosowanym specjalnie do transmisji strumieniowej – Gateway Shop. Dzięki niemu widzowie mogą bez przerywania programu dokonać zakupów, przenosząc produkty z ekranu, z którego korzystają na drugi ekran.
Gama reklamowa marki będzie poszerzona również o innowację zatytułowaną „Disney’s Magic Words”. To nowatorskie podejście do reklamy kontekstowej, stanowiące pierwsze tego typu rozwiązanie na rynku, oparte o zaawansowane dane, które analizują nastrój i emocje odbiorców. W tym celu firma Disney nawiązała współpracę z Innovid i Cint, aby uzyskać nowe możliwości pomiarowe, podkreślając tym samym zaangażowanie w rozwijanie skutecznych narzędzi analizy reklamowej.