Efektywność reklamy mobile: równowaga treści i kontekstu

Widoczny jest wzrost znaczenia fizycznej i czasowej prezentacji reklamy w mobile. Konsumenci coraz bardziej komfortowo dokonują zakupów w aplikacji na swoich telefonach komórkowych. Według najnowszych badań mobile staje się trzonem reklamy online. Badania przeprowadzone w Mindsea w zeszłym roku pokazują, że ponad 90 procent wszystkich użytkowników smartfonów ma przeglądarkę internetową oraz szereg aplikacji komunikacyjnych, rozrywkowych i tych zakupowych.

Nowe wyzwania dla reklamodawców w mobile

To stawia nowe wyzwania dla reklamodawców, których zadaniem jest dotarcie z odpowiednią reklamą tam, gdzie i kiedy będzie miała największy wpływ na użytkowników. Na znaczeniu zyskuję zdobycie maksymalnego zaangażowania poprzez trafienie do konsumenta w odpowiednim momencie, a nie z odpowiednio angażującą kreacją.

Żródło: https://www.marketingtechnews.net/news/2020/mar/05/content-versus-context-which-one-really-matters-more-mobile-advertisers/