Game Changer zrealizuje pierwszy w Polsce Festiwal Muzyczny w metaverse – Samsung Galaxy Virtual Vibes

Już dziś tj. 10 lipca 2024 roku odbędzie się Samsung Galaxy Virtual Vibes, pierwszy w Polsce Festiwal Muzyczny w metaverse. Należąca do Group One  agencja Game Changer odpowiada za ideę, przygotowanie i realizację tego wydarzenia, które połączy świat realny z wirtualnym. W festiwalu wystąpią: Kizo, Young Leosia, Szpaku, Kacper Blonsky oraz zespół UNMUTE.

Festiwal odbędzie się w Robloxie, oferując innowacyjne, interaktywne i darmowe doświadczenia muzyczne. Przestrzeń festiwalowa jest dostępna od 28 czerwca 2024 roku. Wirtualna scena pozwoli artystom na większą swobodę wyrazu, a widzom zapewni niezapomniane wrażenia.

„To na pewno pierwsze w Polsce, ale niewykluczone, że również pierwsze tego typu wydarzenie na świecie. Choć całość odbywa się na wirtualnej platformie Roblox, która zrzesza ogromną grupę graczy, to nie jest to event gamingowy. Samsung Galaxy Virtual Vibes to wydarzenie muzyczne w kanale, który jest naturalnym miejscem spotkań nastolatków i młodych ludzi. To doświadczenie w pełni immersyjne, w stopniu nieosiągalnym na tradycyjnym koncercie. Bo czy na “oflajnowym” koncercie można nurkować pod sceną, albo latać na lotni nad tłumem uczestników?” – mówi Tomek Przeździecki, CEO Game Changer

Wydarzenie inkluzywne stworzone jest także z myślą o  osobach  z niepełnosprawnościami. Na platformie Roblox i w kinach Cinema City dostępny będzie  tłumacz polskiego języka migowego, a także audiodeskrypcja w Cinema City Westfield Arkadia w Warszawie.

Partnerem tytularnym wydarzenia został Samsung Galaxy. Natomiast partnerami medialnymi festiwalu są Cinema City, Eventim, Radio Eska, Media Marketing Polska oraz WERE Fantasy. Dzięki współpracy z Cinema City festiwal będzie transmitowany na żywo w pięciu kinach: Westfield Arkadia w Warszawie, Bonarka w Krakowie, Wroclavia w Wrocławiu, Manufaktura w Łodzi oraz Punkt44 w Katowicach.

„W świecie Galaxy kochamy niestandardowe połączenia. Jak jeszcze łączy się to z przekraczaniem granic tego, co znane i otwieraniem nowych drzwi wtedy czujemy, że to TO. Muzyczne festiwalowe emocje w wirtualnym wymiarze? Czemu nie. To ekscytujące być częścią pierwszego takiego wydarzenia w historii. Festiwal muzyczny w grze? Jesteśmy tam!”mówi Magda Sielachowicz-Nowakowska, Head of Marketing Samsung Electronics Polska.

Za pomysł i realizację Samsung Galaxy Virtual Vibes odpowiada należąca do Group One agencja metaverse Game Changer. Nad inkluzywnością całego wydarzenia czuwa agencja UNMUTE (również należąca do Group One).

Link do wydarzenia dostępny jest tutaj: https://www.roblox.com/games/17067024883/Samsung-Galaxy-Virtual-Vibes