Agencja Gong otrzymała aż 10 nagród podczas Gali MIXX Awards 2020, w tym po raz czwarty zdobyła najważniejszy tytuł Agencji Roku.
Pozostałe nagrody:
a) W kategorii „Best use of social media”
- Srebro za kampanię „Człowiek, który na wszystkim oszczędzał” dla ING Banku Śląskiego
b) W kategorii „Brand awereness and positioning”:
- Srebro za kampanię „Hulaj z głową” dla ING Banku Śląskiego
- Srebro za kampanię „Dzień bez parawanu” dla Kompanii Piwowarskiej (Tyskie)
c) W kategorii „Content Marketing”
- Złoto za kampanię „Hulaj z głową” dla ING Banku Śląskiego
d) W kategorii „Cross integration”
- Brąz za kampanię „Kampania proekologiczna “Czy potrzebujemy aż petycji od naszych dzieci?” dla ING Banku Śląskiego
e) W kategorii „Games & eSport”
- Brąz za kampanię „Ghost Recon Breakpoint – Użyj i Ożyj” dla Ubisoft
f) W kategorii „Offline Digitizing”
- Brąz za kampanię „Dzień bez parawanu” dla Kompanii Piwowarskiej (Tyskie)
g) W kategorii „Online marketing with influencer”
- Złoto za kampanię „#ZdalniDoPomocy” dla ING Banku Polskiego
h) W kategorii „Best in show”
- Nagroda za kampanię „Hulaj z głową” dla ING Banku Śląskiego
Pełne wyniki na stronie: https://mixx-awards.pl/zwyciezcy-2020/